1. mai 2012

# 29: Lykke er...

...En herlig vårdag!


Hvillken fantastisk dag vi har i dag. 
Solen varmer, 
fuglene synger, 
naturen blir grønnere og mer fargerik for hver dag som går. 
Jeg tenker at jeg er veldig heldig som bor i ett land med så store forskjeller i årstidene. 
Jeg nyter (på tross av bjørkepollen som plager meg), 
og jeg tror barna nyter også.


Tenkte jeg skulle dele med dere ett lite vårdikt som sønnen min lagde i fjor,
 Da var han 5 år gammel.

Det er så deilig og fredelig 
å sitte her ute. 
Sammen med mamma og pappa og E. og meg. 
Å høre fuglene synge så vakkert. 
Håper de synger enda vakrere i morgen.




Så, nyt den deilige vårdagen. 
Ta deg tid til å slappe av, 
og se alt det vakre omkring deg. 




Varme 1. Mai klemmer fra 
Gotteriogsann

3 kommentarer:

Torparlycka sa...

Tusen tusen tack för din Awards, jag blev sååå glad!!! Håller med dig, vilken lycka en vanlig dag kan vara=)
Kram A

Elin G P sa...

Tuusen maange takk sier jeg også for Award fra deg=) Jeg ble såå rørt av å høre at englestrekene mine kan andre =) Jeg skal i ledig stund sende videre =) Nå har jeg endret min bloggtittel til Elins englestreker og andre gleder..For et søtt dikt fra din lille sønn =)vakre dager ønskes fra Elin

Desirée sa...

For et herlig dikt! Tenk at han så liten klarer å lage et så flott dikt!! Ja vi er heldige som har disse kontrastene, hos oss her oppe blir de kjempestore, og mange ganger føler jeg at vi nesten ikke har vår heller. Det går nesten rett over fra vinter til dårlig sommer ;))) Men jeg er faktisk takknemmelig for at vi har skikkelig vinter, for hadde vi hatt bare regn så hadde jeg blit tullete ;)

Ha ei flott helg!