10. oktober 2012

Ett lite hei!

Hei... 
Jeg må bare beklage til dere alle for den stillheten som råder over bloggen for tiden. 
Det er ikke det at jeg har gått tom for materiale å skrive ned, men det er vel heller latskap som har stoppet meg fra å skru på dataen... 
For det er faktisk så enkelt. 
For her går ikke dagene stille forbi. 
Her er det blant annet klatring i gardinene,
brukne bein (sønnen lærte på den vonde måten at det ikke alltid er så lurt å jakte på jentene i skolegården... Men det er jo litt kult med blå gips da). Så nå hinker, hopper, kryper han rundt her. På skolen er han kongen i skolegården der han blir kjørt rundt av klassekameratene. 
Men det er ikke bare enkelt med rullestoler heller. For den vi har fått låne skal visstnok være enkel å klappe sammen. men i dag ville den virkelig ikke samarbeide når jeg hentet prinsen på skolen. 
Etter ca 15 minutters svetting og krangling med dette hjelpemiddelet på hjul, hev jeg den hele rett inn i bagasjen. Jammen godt jeg har stor bil.


Det har også vært mjauing, bytting av bremseskiver på bilen, 
kræsjing ( mannens bil, og det var ikke hans skyld),
en høstferie som fikk nye planer, 
tom bankonto fordi jeg fikk ett rykk av storhandlig på Panduro, 
strikking og smykkelaging,


 fnising, 
dagdrømmerier og planlegging av ny blogg (kommer mer informasjon om det ved en senere anledning),
middag på mongolsk restaurant og kino med mannen,
 og fine turer i deilig oktobervær.


Ja, det er vel det vi kan kalle ett kort sammendrag av de siste to ukene.  
Og jeg skal innrømme at instagram - feberen har innhentet meg også, enda jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle falle for det. 
Så skulle du ønske å se flere bilder, så søk etter gotteriogsann. 

Jeg lover at jeg skal komme sterkere tilbake. 


Klem fra Gotteriogsann


2 kommentarer:

Spirea sa...

Kjære gode, fine deg! Innom for å hilse på deg etter en lang og god blogg pause! :)Det har vært bra å koble ut, av og til må vi det. Håper du har det bra kjære deg, selvom jeg jo skjønner det er travelt, knall og fall og katter og greier :) det er sånn det skal være - men jeg syns det er fint du deler, fine bilder og ord som alltid. mange klemmer din vei - og god helg til deg.

Hägar sa...

God bedring til lille vennen fra den andre siden av gata!