15. juni 2011

Sovende engler

Har vært på sommeravslutning med klassen til E i kveld.
Tenk at lille jenta mi allerede er ferdig med 1. klasse! De vokser så altfor fort synes jeg.
Men, etter å ha løpt, lekt og kost oss ute hele kvelden var det nok deilig å legge seg godt og varmt under dyna.
Og det er da jeg vandrer inn til dem, må bare se at de har det bra, at de puster, at de ligger godt, at bamsen er i nærheten i tilfelle de skal våkne, at de ikke fryser... Lista er evig lang.
Men den virkelige grunnen er nok denne enkle:
De er så utrolig vakre!
Finnes det noe mer uskyldig, sart, ekte enn et barn som sover?
Tror ikke det.
Det er utrolig fredfult, så virkelig at det nesten er uvirkelig.
De er virkelig to sovende engler YY
Kunne stått slik og sett på dem hele natten, men da hadde det vel vært fare for at jeg hadde stupt med hodet først, i gulvet, med ett brak, og vekket barna.


Nå skal jeg bare klappe de to miraklene på kinnet bare en gang til, og så er det natta for meg også!

    Gotteriogsann Y


Ingen kommentarer: