5. september 2011

Jeg følger trenden...

Ikke at jeg har blitt noe stilikon akkurat.
Men på trenigsformen derimot... Nja, er ikke noen foregangskvinne der heller, men jeg tror jeg har finni noe som jeg faktisk vil synes er gøy.
Har prøvd litt forsiktig, det vil si i går, og siden det faktisk fikk meg til å trekke på smilebåndet, og knise høylydt tenkte jeg at dette kan jeg jo fortsette med.
Altså, mannen har kjøpt (etter intens masing fra min side) zumba til meg, så nå er det liksom meningen at jeg skal sprette lekent rundt i stua, forran tv'en.
Vi får vel i alle fall håpe at jeg kommer dit etterhvert.
Frøkna og jeg hadde en liten testrunde i går. Og siden vi var så kaksete, og hadde klokkeren tro på vår koordineringsevne satte vi i gang, og hoppet pent over introduksjonen som lærer oss grunntrinnene.
Her var det full rulle.
Vi kræsjet, snublet, veievet med armer og bein samtidig som vi forsøkte å vrikke på stumpen, gjøre piruetter, hoppe og klappe...
Og ja, og få med seg beina...
Men gøy var det. E. likte det også, så gjentakelse blir det helt sikkert.

    Hilsen Gotteriogsann Y


Ingen kommentarer: