28. desember 2011

# 17: Lykke er...

... Å stille vekkerklokka til ringing kl. 06.45 en fridag!

Er det bare meg som gjør dette? 
Håper ikke det. 
Skal ærlig innrømme at jeg blir lat i ferier, og høytider, hvor jeg kan sitte lenge oppe på kveldene (les nettene, for denne dama lider alvorlig av lakenskrekk på denne siden av kl. 05.00), og sove til man våkner. 
I går og i dag har det vært tilbake på jobb, men resten av uka er fri. 

Iblant liker jeg å sette på ringeklokka, slik at den vekker meg tidlig
 For den følelsen av å kunne skru den av, snu meg rundt og sove videre er UTROLIG deilig.
Om mannen og barna synes det er deilig er ett annet spørsmål, og kunne sikkert blitt ett helt eget innlegg, men det dropper vi. 
Jeg unnskylder meg med at jeg "glemte at den ikke var skrudd av", blunker søtt, og håper på å tilgitt veldig fort, for puta venter jo... 


Gotteriogsann Y

1 kommentar:

Bustenellik sa...

Kjenner følelsen :-)
Ha en fortsatt fin jul :-)