4. juli 2012

# 31: Lykke er...

... Å ha ferie!
For nå har endelig jeg startet min ferie, i dag, for nøyaktig 6 timer siden. 
Litt borte, 
litt hjemme. 
Nyte med familie og venner. 
Å, som jeg gleder meg. 

Dere kjenner vel følelsen du får når du pakker kofferten? 
Litt stress, følelsen av å ha glemt noe viktig. 
Å lure på om vi har pakket for mye, eller for lite (i mitt tilfelle, ALLTID for mye).

Når du endelig har stablet alt på plass i bilen, og selv sitter i riktig sete, motoren er startet, og turen endelig kan starte... Spenningen, de rare små sommerfuglene i magen som kiler litt ekstra i forventning over de kommende dagene, 
menneskene du skal møte, 
plassene du skal se,
bøkene å lese, 
motivene å fotografere. 
Sene, og forhåpentligvis varme kvelder. 
Solfyllte og varme dager dager, uendelige sandstrender. 
Slappe av i en hengekøye. 
Spillkvelder med familien,
 blomsterplukking, 
grilling 
og latter. 



Bildet hentet på Google

Det er kanskje ikke alltid at forventningene stiller likt med hva som faktisk er realitet, 
men, vi (i alle fall jeg) drømmer dette hvert år. 
Og erfaring har vist meg at jo mer jeg har klart å senke skuldrene, 
velge å le i stedet for å stresse over alt som ikke er perfekt, 
Ja, da blir ferien faktisk perfekt. 
Uansett hvor man er. 

Så med dette ønsker jeg deg en fantastisk sommer. 
Gjør det som gjør deg lykkelig, slapp av og kos deg. 
Lad batteriene, og tenk på noe annet enn jobb. 
Det skal nemlig jeg!



Mange og store ferieklemmer fra 
Gotteriogsann


P.S. Det vil bli lite, eller ingen blogging en stund fremover. Her skal det slappes av på elite- nivå!
Jeg kommer plutselig tilbake!

Ingen kommentarer: