26. juli 2012

Englebilde

Det er ikke hver dag vi feirer at mamman min blir 60 år. 
Men når en slik mulighet til fest og morro byr seg, sier man vel ikke nei? 
I alle fall ikke denne jenta, med mann og barn på slep. 

Det har seg sånn at moren min, og meg selv, har en spesiell forkjærlighet for engler. 
Men det skal ikke være de perfekte og elegante. 
Det har noe med følelsen man får når vi ser på figurene eller bildet, og der er visst vi to ganske så like. 

Så da jeg en gang for litt lenge siden tittet innom bloggen Frk Pettersens gleder,
Og fant dette vakre bildet

 

Av en dansende engel, med teksten 
DU ER BARE SÅÅ VIDUNDERLIG!
kunne jeg ikke motstå fristelsen. 
Dette var jo bare mamma. 

Jeg tok kontakt med Elin, og bare noen få dager etter dumpet det en stor konvolutt ned i postkassa. 
Og jeg kan love deg, at bildet blir ikke ytt rettferdighet i dette fotografiet. 


Med en ramme fra IKEA ble det riktig så lekkert. 

Og jubilanten, jeg kan love dere at ho likte bildet veldig godt. 

Så ta dere en tur innom bloggen, linken finner dere litt lenger opp i teksten. 
Hun har mange flotte bilder. 

Gotteriogsann

3 kommentarer:

Spirea sa...

Kjære deg, nå er det så lenge siden jeg har vært på nett. har hatt ferie og koblet ut alt som heter blogging...men nå er jeg her, og fikk endelig besøkt deg igjen. Har du gode dager? Håper det. Nydelig innlegg om engler dette - knallfint foto - og jeg er helt enig ang den nettsiden, den er så fin :)
Håper du får en flott uke videre :) klem og gratulerer med mamman din (jeg leste først "mannen min" og tenkte litt av hvert ;) hehe...) klem til deg

InstatreffNorge sa...

Så nydelig englebilde:):)

Gratulerer med mamma'n din:)

Nyt sommeren videre:):)

Klem Lise

Anonym sa...

Jeg må jo bare si tusen takk. Bildet står slik at jeg lett se det, og ta noen dansetrinn.....