16. juli 2012

Veskefavoritt

Jeg har lenge ønsket meg en veske til kamera og linse, 
så dermed var ønskelisten for årets bursdagsfeiring enkel, penger. 
En sen lørdagskveld rett før sommerferien startet, la jeg inn bestillingen. 
Mandag ettermiddag hadde jeg vesken hjemme hos meg. 
Fort gjort, ikke sant? 
Det kan vi takke Fotobag.no for. 
Bedre service skal man lete lenge etter. 
Jeg fikk nemlig vesken levert på døren!


Modellen er en Celly Moore Classic, i svart. 
Den er stor, har mange rom, stødig og veldig fin. 
Den har allerede vært med på handletur, strandtur, jobbtur, ferietur, biltur, bytur, hyttetur
 og diverse besøk i  hus og hjem. 
Og jeg er strålende fornøyd.

Gotteriogsann

2 kommentarer:

Spirea sa...

Den var fin-fin!! Gratulerer så mye med ny, fin kameraveske :) det er utrolig smart å ha - og så fint å få det i bursdagsgave (eller var det gave fra deg til deg? ;)) Kos deg masse - ta fine bilder - og nyt sommeren videre. Sender mange klemmer til deg fra meg

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Har akkurat make til deg, og er kjempefornøyd :)))
Grattis med ny fotoveske !! Denne får du mye glede av :)

Klem Heidi