25. juni 2012

Tenk at...

... En liten gressløk -blomst kan være så fin. 


Det er deilig å sitte inne i en varm stue, og titte på sommerlige bilder, 
når regnet plasker ned utenfor. 
Sommeren har ikke helt slått til, 
men noen fine dager har vi jo allerede hatt. 
Jeg regner med at sola "sparer" seg til jeg skal ha ferie,
og nå begynner det å nærme seg. 

 

Imens får vi gjøre det beste ut av det hele. 
Og håpe på varmere dager. 
Min sommer skal i alle fall nytes. 
Med en god bok, 
på eventyr med barna, 
slappe av i armkroken til godeste mannen, 
og moro med gode venner. 




Gotteriogsann Y




2 kommentarer:

Spirea sa...

Å dette var et sånn innlegg jeg fikk "godfølelse" av :) Det er jo så mye kos man kan gjøre selvom været ikke er på vår side - enda. Men du skal se det kommer, det er jo snart din ferie :)) Jupp, vi har bestilt sol nå - og her i sør, hvor det bare er grått, så skal også solen komme nå. Vi kom hjem fra sydligere strøk for noen dager siden og hatt det helt supert..men å komme hjem føles som å komme til høsten.
Vi får håpe solen i det minste skinner inni oss...? :) god klem og god helg til deg min venn

Gotteriogsann sa...

I hjertet skinner solen evig!
Godt å høre at du har hatt en fin reise med familien.
Nå er ferien endelig i gang, og jeg sender sol og varme i din retning også.

Stor klem fra meg :D