15. august 2010

Mer å gjøre...

Sånn ja, nå er høsten kommet og ferien er over. Nå er det jobbing som gjelder og mere til. 

Lille jenta mi begynner på skolen om kun tre dager, og vi er alle veldig spente. Selv forbereder jeg meg til å ta imot nye barn i barnehagen på tirsdag, noe som alltid er spennende. 

Siste nytt er at jeg skal bli student denne høsten, i alle fall for ca 1,5 mnd da. Se linken her:  http://www.umb.no/sevu/artikkel/introduksjonskurs-i-dyreassisterte-intervensjoner-5-stp

Nå skal jeg lære torien for å få Aron til å bli en førsteklasses terapihund. Jeg både gruer og gleder meg. Nå til tirsdag, og 10 uker fremover skal vi på kurs i hverdagslydighet i regi av retrieverklubben. Aron trenger å lære, og jeg må få frisket opp teknikken... Det er jo en stund siden jeg hadde hund sist.

Så det der med at jeg allerede hadde nok å gjøre, det har jeg tydeligvis glemt...

Ingen kommentarer: