23. september 2011

Hva er lykke for deg?

Tror jeg har havna litt i det filosofiske hjørnet for tiden. 
Dere har sikkert sett at jeg har noen få innlegg som har samme over skriften; Lykke er. Og flere vil det komme etter som tiden går. 
Jeg startet med dette for egentlig å selv minne meg på hva som gir meg lykke. Minne meg selv på de små tingene i hverdagen, de små hendelsene, situasjonene, ordene, øyeblikkene som det er lett at man glemmer midt i hverdagens mas og jag. 

Jeg er faktisk litt redd for at tidsklemma skal innhente meg, og har gitt meg selv i "hjemmelekse" å minnes disse små gledene,  og skrive de ned, slik at jeg kan ta de fram en dag, hvor jeg kan trenge litt ekstra "puff" i hverdagen. 
Og om jeg har klart å spre litt glede rundt omkring i denne nettbaserte blogg- verdenen samtidig, så er jo det bare bra, håper jeg i alle fall. 

Så, hva er lykke for deg?

Gotteriogsann Y



Ingen kommentarer: