16. november 2011

Takk!

Noe jeg opplevde i dag, som ble fortalt meg, fikk meg til å begynne å tenke på hvordan vi verdsetter mennesker rundt oss. De vi er glade i, og de vi ikke kjenner.
Hender det at vi er for raske med å dømme andre?
Hender det at vi slenger en kommentar som kan være sårende?
Hender det at vi snur ryggen til urett?
Hender det at vi lar være å hjelpe en som er svakere enn oss?

Hvorfor kan vi ikke heller vise hverandre respekt, medfølelse og omsorg?
Hvorfor kan vi ikke bygge hverandre opp, i stedet for å rive hverandre ned?

I dag vil jeg dele disse ordene med deg, for kanskje vil de bety like mye for deg som de betydde for meg, når jeg trengte det.

I dag vil jeg fortelle deg hvor SPESIELL OG VIKTIG DU ER
Du er ENESTÅENDE
Du er MER VERDT enn noen kan måle
Du KAN NOE som er spesielt for deg
Du HAR NOE å gi andre
Du HAR GJORT NOE du kan være STOLT av
Du har store UBRUKTE RESSURSER 
Du DUGER til noe
Du kan GJØRE andre GODT 

Du har EVNEN til å FORSTÅ og LÆRE av andre
Det er NOEN som er GLAD I DEG

DU er VERDIFULL OG UNIK!

TAKK for at DU ER DU

ღ 


   Gotteriogsann



1 kommentar:

Praliner sa...

Så tänkvärt! Ödmjukt! Kram Jackie