13. mars 2011

Kakenerver og barneselskap

lillejenta mi har blitt stor, hele 7 år. og i går var det tid for barneselskap. Og i ett barneselskap skal det jo være pølser og kaker. Pølser er greit, de skal jo bare trekke i vann. Kakene er det værre med. Jeg kan bake, altså, men når det kommer til dekorasjoner og kakepynting har jeg 10 tommeltotter. Min kjære E. hadde bestilt Hello- Kitty kake. Ho har snakket om dette i ett år, og nå var endelig dagen her. Nå var det bare opp til ho mor å prestere.....
Jeg lagde en helt vanlig sjokoladekake i langpanne. Dekket hele med sjokoladeglasur, og så var det på tide å pynte. Jeg kjøpte ferdig rullet marsipan, prikket ut bildet som E. ville ha, la dette på kaka, og tegnet omrisset, og fargela med sukkerpynt/ gele. jeg ble nok ikke helt fornøyd, men E var fornøyd.   Her ser dere resultatet:




Ble jo ikke så verst...Eller?




Ingen kommentarer: