6. oktober 2011

Jeg bryr meg, gjør du?

Oktober er måneden med fokus på brystkreft. 
Jeg har valgt å vise min støtte til aksjonen ved å plassere ett banner her på min blogg. 


"1 av 12 kvinner i Norge vil utvikle brystkreft i løpet av livet. Takket være forskning overlever stadig flere, men videre forskning er nødvendig for å redde enda flere. Med din støtte blir vi enda sterkere i vår kamp for dem som rammes av brystkreft." 
Hentet fra rosa sløyfe aksjonens hjemmesider som du kommer til om du trykker HER.


Forskningen på brystkreft er viktig, og kan redde mange liv. 
Min bestemor hadde brystkreft. Hun levde ett langt liv, hun opplevde å få barn, barnebarn og oldebarn. 
Men hun var også syk, i mange år. Selv om hun ikke ville at vi små skulle vite det, visste vi det alle sammen.
 Vi så at hun slet, kreften ble ikke borte. 
Men gjennom alt beholdt hun sitt gode humør, og vannvittige humor. 



 La oss støtte alle de andre kvinnene der ute som sliter med denne forferdelige sykdommen, og familiene deres. 
Vis at du også bryr deg. 

Bær en rosa sløyfe du også! 

Gotteriogsann Y

Ingen kommentarer: