10. februar 2012

Vårtegn?

Til tross for at vinteren fortsatt har tak om naturen ute; 
snøen ligger på bakken 
og kuldegradene truer med å krype inn gjennom alle sprekker og åpninger i huset for å gjøre innsiden like kald som utsiden, 
så jeg et litt uventet vårtegn i dag. 
På kjøkkenet, mens jeg lagde frokost til barna kom det en liten mygg smygende flyvende! 


Ble stående å stirre på den en kort stund. 
Men jeg husket min rolle som god vertinne, 
og ønsket den høflig velkommen med en klapp på ryggen! 

Gotteriogsann Y

2 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

Herlig...Ikke glad i mygg...men når de kikker innom på denne tida...ja da kjenner man gleden over at våren er der fremme ..

Jeg oppdaget en veps en dag solen varmet...

ha en fin fredag =))

kerstin

Gotteriogsann sa...

Ja jeg gleder meg til våren nå. Jeg fikk min etterlengtende vinter, og nå er jeg klar for å gi slipp på den sakte men sikkert ;)

Vi Får håpe at disse bevingede vennene lar vente på seg en stund til, kanskje.

En riktig så god fredag til deg også.

Heidi