31. desember 2010

GODT NYTT ÅR!!

Bratislava_New_Year__35188e

Vil med dette ønske dere som er innom her ett riktig godt nytt år! Håper det nye året vil bringe mange gleder og gode stunder til oss alle. 2010 har som vanlig bydd på både gleder og utfordringer, oppturer og nedturer, men om jeg skal summere, blir det de gode stundene som vinner, heldigvis. Jeg er så heldig å ha min elskede familie rundt meg, og hva mer kan jeg ønske meg da?

 

Sønnen min spurte i går om vi ikke skulle kjøpe frimerker snart. Frimerker, sa jeg trenger vi det da? Ja det gjorde vi jo, tenk at jeg kunne spørre så dumt. Vi trenger jo frimerker til å sende opp i himmelen så det blir lyst og sier pang!

Fyrverkeri er kjøpt inn, så det skal nok smelle.

 

 

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

 

Nyttårsklemmer fra Heidi og Aron!

Ingen kommentarer: